BAŚNIOBÓR,
KLUCZE DO WIĘZIENIA DEMONÓW - Brandon Mull
Dzięki
Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone
hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci
był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca
Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest od krok od zebrania
wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli wiezienie
zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra,
Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę
pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po
całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące
artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to
warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie,
pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi
bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców
znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świata?
|
|