|
|
TE
ŚCIANY PRZESIĄKNIĘTE SĄ ZŁEM.
W
posiadłościach, kryptach, szkołach, klasztorach i opuszczonych
ruderach wokół Arkham w stanie Massachusetts czają się
przerażające potwory i widmowe byty. Niektóre tkają mroczne
spiski, inne czekają na nieostrożne ofiary, które mogłyby pożreć
albo wpędzić w szaleństwo. Na barkach garstki odważnych badaczy
spoczywa zwiedzenie tych przeklętych miejsc i odkrycie prawd o
mieszkających w nich koszmarach.
Posiadłość Szaleństwa to makabryczna gra o przerażeniu,
obłąkaniu i tajemnicy. Każda rozgrywka otwiera przed graczami
historię, która wskazuje im unikalną planszę wraz z kilkoma
opcjami rozwoju akcji. Opcje te wpływają na potwory, które
przyjdzie spotkać badaczom, wskazówki, które będą odnajdywać
oraz zakończenie, którego będą świadkami w tej ociekającej
klimatem grozy opowieści. Jeden z graczy wciela się w rolę
Strażnika Tajemnic, kontrolującego potwory i inne podstępne
moce. Pozostali gracze wcielają się w role poszukiwaczy.
|
|
„Nauki
— a każda z nich dąży we własnym kierunku — nie wyrządziły nam jak dotąd
większej szkody; jednakże pewnego dnia, gdy połączymy rozproszoną wiedzę,
otworzą się przed nami tak przerażające perspektywy rzeczywistości, a
równocześnie naszej strasznej sytuacji, że albo oszalejemy z powodu tego
odkrycia, albo uciekniemy od tego śmiercionośnego światła przenosząc się w
spokój i bezpieczeństwo nowego mrocznego wieku.”
–H.P. Lovecraft
We wnętrzach
opuszczonych szpitali, sekretnych laboratoriów i zapomnianych komórek
naukowcy przeprowadzają pozbawione wszelkich skrupułów eksperymenty, które
ściągną ludzkość na skraj przepaści. Jedynie mała grupa badaczy może odkryć
prawdę i zakończyć te szaleńcze działania zanim będzie za późno…
W tym roku nakładem wydawnictwa Galakta ukaże się Zakazana Alchemia –
rozszerzenie wprowadzające jeszcze więcej tajemnic i grozy do Posiadłości
Szaleństwa. To ekscytujące rozszerzenie wprowadza do gry nowe postacie
badaczy, nowe karty Traumy, Mitów oraz Walki, które można wykorzystać
podczas rozgrywania dowolnego scenariusza. Zakazana Alchemia zawierać będzie
także trzy nowe opowieści traktujące o naukowych horrorach, w których
badacze będą przeszukiwać nowe pomieszczenia, walczyć z nowymi potworami,
odnajdywać nowe przedmioty, rozwiązywać nowe zagadki, włamywać się do
pomieszczeń zabezpieczonych nowymi zamkami oraz pokonywać nowe przeszkody.
Jeśli starczy wam odwagi, możecie spróbować swych sił w nowych,
alchemicznych łamigłówkach. Jednak ich efekty uboczne mogą być śmiertelne!
Pamiętajcie, zostaliście ostrzeżeni!
Nowi badacze, nowe wyzwania
Rozszerzenie Zakazana Alchemia wprowadza do gry czterech nowych badaczy,
którzy staną się częścią przerażających opowieści, do których dochodzi w
Arkham. Są nimi:
•Darell Simmons – fotograf, któremu nie są obce dziwne wydarzenia, do
których dochodzi w mieście;
•Vincent Lee – lekarz, doświadczony chirurg o pewnej ręce;
•Dexter Drake – magik o doskonałych umiejętnościach, poszukujący prawdziwej
magii;
•Carolyn Fern – psycholożka kierująca się w swych poczynaniach chłodną i
analityczną rozwagą.
Dzięki zapewnianej przez te postaci różnorodności charakterów, zdolności
oraz ekwipunku Zakazana Alchemia poprawia jeszcze bardziej doskonałą
regrywalność Posiadłości Szaleństwa.
Czy jesteście gotowi usłyszeć historie o starożytnym koszmarze? Zakazana
Alchemia zawiera trzy opowieści traktujące o tym, jak odkrycia naukowe
zmierzył w niewłaściwą stronę.
W „Powrocie reanimatora” badacze zostają poproszeni o zbadanie losów doktora
Herberta West, szalonego naukowca, którego eksperymenty nad przywracaniem do
życia przywiodłydo przedwczesnej śmierci. „Żółta materia” opowiada ponurą
historię badań nad pozaziemskimi bytami. Tylko kto tak naprawdę jest
badaczem, a kto obiektem badań? Na koniec opowieść „Zagubieni w czasie i
przestrzeni” wynosi rozgrywkę w Posiadłość Szaleństwa na zupełnie inny
poziom poprzez wprowadzenie możliwości podróży w czasie! Cofnijcie się do
połowy XIX wieku albo wyruszcie w przyszłość, do połowy XXI wieku aby
odnaleźć prawdę, która skryta jest za dziwnym i niebezpiecznym urządzeniem.
Stańcie do walki z przerażającym złem
Dzięki czterem nowym bystrym badaczom, dwóm rodzajom przerażających
potworów, około 250 nowym kartom, 40 żetonom i znacznikom oraz sześciu
szczegółowymi kafelkom mapy, wchodzącym w skład rozszerzenia Zakazana
Alchemia wasze rozgrywki staną się jeszcze ciekawsze i bardziej
emocjonujące.
Polskie wydanie rozszerzenia Zakazana Alchemia zostanie przygotowane w
oparciu o poprawioną wersję rozszerzenia, wolną od wad, które wystąpiły w
pierwszym anglojęzycznym wydaniu.
Premiera Zakazanej Alchemii planowana jest na III kwartał 2012.
|
DODATKI
Młoda,
bystra studentka uniwersytetu Miscatonic zaginęła krótko po tym, jak
zamieszkała się w otoczonym niesławą budynku w Arkham. Zrobiłą to, gdyż
chciała analizować tam nadnaturalne zjawiska. Dziś, na kilka godzin przed
wigilią święta Walpurgii, wyruszacie do walącego się Domu Wiedźmy aby
rozwiązać zagadkę, która trawi Arkham od wielu pokoleń. Jednak czy jesteście
przygotowani na spotkanie z koszmarem, który na was tam czeka?
Polowanie na Czarownicę to pierwszy minidodatek do Posiadłości Szaleństwa.
Jego autorem jest Richard Launius (autor takich gier jak Horror w Arkham czy
Znak Starszych Bogów). Polowanie na Czarownicę to pojedynczy scenariusz, w
ramach którego gracze muszą wziąć udział w przerażającym wyścigu z czasem.
Czy uda im się rozwikłać tajemnicę Domu Wiedźmy zanim Arkham zostanie na
zawsze pochłonięte?
Dodatek Polowanie na Czarownicę zawiera:
•3 dwustronne arkusze pomocy
•2 karty akcji Strażnika tajemnic
•5 kart wydarzeń
•3 karty Celu
•37 katy wskazówek i przeszukiwania
•11 kart Zamków i przeszkód
Sugerowana cena detaliczna - 59,90 zł
UWAGA! To jest dodatek wydawany w systemie "Druk na Życzenie".
|