KOSTNICA TV FILMY I FILMIKIGALERIANOWOŚCI KSIAŻKOWEFRAGMENTYKINO - ZAPOWIEDZI, PREMIERY          nasz serwis EOPINIER.PL
patronaty.jpg (2614 bytes)
WITAJ W SERWISIE KOSTNICA

FILMLITERATURATEORIAGRYFORUMLINKI

RECENZJE FILMOWERECENZJE KSIĄŻEKWSPOŁPRACAOPOWIADANIAPUBLICYSTYKANAPISZ DO NASPROSTO Z PIECAZŁOTY KOŚCIEJ

TE ŚCIANY PRZESIĄKNIĘTE SĄ ZŁEM.

W posiadłościach, kryptach, szkołach, klasztorach i opuszczonych ruderach wokół Arkham w stanie Massachusetts czają się przerażające potwory i widmowe byty. Niektóre tkają mroczne spiski, inne czekają na nieostrożne ofiary, które mogłyby pożreć albo wpędzić w szaleństwo. Na barkach garstki odważnych badaczy spoczywa zwiedzenie tych przeklętych miejsc i odkrycie prawd o mieszkających w nich koszmarach.

Posiadłość Szaleństwa to makabryczna gra o przerażeniu, obłąkaniu i tajemnicy. Każda rozgrywka otwiera przed graczami historię, która wskazuje im unikalną planszę wraz z kilkoma opcjami rozwoju akcji. Opcje te wpływają na potwory, które przyjdzie spotkać badaczom, wskazówki, które będą odnajdywać oraz zakończenie, którego będą świadkami w tej ociekającej klimatem grozy opowieści. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, kontrolującego potwory i inne podstępne moce. Pozostali gracze wcielają się w role poszukiwaczy
.

 

 

„Nauki — a każda z nich dąży we własnym kierunku — nie wyrządziły nam jak dotąd większej szkody; jednakże pewnego dnia, gdy połączymy rozproszoną wiedzę, otworzą się przed nami tak przerażające perspektywy rzeczywistości, a równocześnie naszej strasznej sytuacji, że albo oszalejemy z powodu tego odkrycia, albo uciekniemy od tego śmiercionośnego światła przenosząc się w spokój i bezpieczeństwo nowego mrocznego wieku.”
–H.P. Lovecraft


We wnętrzach opuszczonych szpitali, sekretnych laboratoriów i zapomnianych komórek naukowcy przeprowadzają pozbawione wszelkich skrupułów eksperymenty, które ściągną ludzkość na skraj przepaści. Jedynie mała grupa badaczy może odkryć prawdę i zakończyć te szaleńcze działania zanim będzie za późno…

W tym roku nakładem wydawnictwa Galakta ukaże się Zakazana Alchemia – rozszerzenie wprowadzające jeszcze więcej tajemnic i grozy do Posiadłości Szaleństwa. To ekscytujące rozszerzenie wprowadza do gry nowe postacie badaczy, nowe karty Traumy, Mitów oraz Walki, które można wykorzystać podczas rozgrywania dowolnego scenariusza. Zakazana Alchemia zawierać będzie także trzy nowe opowieści traktujące o naukowych horrorach, w których badacze będą przeszukiwać nowe pomieszczenia, walczyć z nowymi potworami, odnajdywać nowe przedmioty, rozwiązywać nowe zagadki, włamywać się do pomieszczeń zabezpieczonych nowymi zamkami oraz pokonywać nowe przeszkody. Jeśli starczy wam odwagi, możecie spróbować swych sił w nowych, alchemicznych łamigłówkach. Jednak ich efekty uboczne mogą być śmiertelne! Pamiętajcie, zostaliście ostrzeżeni!

Nowi badacze, nowe wyzwania
Rozszerzenie Zakazana Alchemia wprowadza do gry czterech nowych badaczy, którzy staną się częścią przerażających opowieści, do których dochodzi w Arkham. Są nimi:
•Darell Simmons – fotograf, któremu nie są obce dziwne wydarzenia, do których dochodzi w mieście;
•Vincent Lee – lekarz, doświadczony chirurg o pewnej ręce;
•Dexter Drake – magik o doskonałych umiejętnościach, poszukujący prawdziwej magii;
•Carolyn Fern – psycholożka kierująca się w swych poczynaniach chłodną i analityczną rozwagą.
Dzięki zapewnianej przez te postaci różnorodności charakterów, zdolności oraz ekwipunku Zakazana Alchemia poprawia jeszcze bardziej doskonałą regrywalność Posiadłości Szaleństwa.

Czy jesteście gotowi usłyszeć historie o starożytnym koszmarze? Zakazana Alchemia zawiera trzy opowieści traktujące o tym, jak odkrycia naukowe zmierzył w niewłaściwą stronę.

W „Powrocie reanimatora” badacze zostają poproszeni o zbadanie losów doktora Herberta West, szalonego naukowca, którego eksperymenty nad przywracaniem do życia przywiodłydo przedwczesnej śmierci. „Żółta materia” opowiada ponurą historię badań nad pozaziemskimi bytami. Tylko kto tak naprawdę jest badaczem, a kto obiektem badań? Na koniec opowieść „Zagubieni w czasie i przestrzeni” wynosi rozgrywkę w Posiadłość Szaleństwa na zupełnie inny poziom poprzez wprowadzenie możliwości podróży w czasie! Cofnijcie się do połowy XIX wieku albo wyruszcie w przyszłość, do połowy XXI wieku aby odnaleźć prawdę, która skryta jest za dziwnym i niebezpiecznym urządzeniem.

Stańcie do walki z przerażającym złem
Dzięki czterem nowym bystrym badaczom, dwóm rodzajom przerażających potworów, około 250 nowym kartom, 40 żetonom i znacznikom oraz sześciu szczegółowymi kafelkom mapy, wchodzącym w skład rozszerzenia Zakazana Alchemia wasze rozgrywki staną się jeszcze ciekawsze i bardziej emocjonujące.

Polskie wydanie rozszerzenia Zakazana Alchemia zostanie przygotowane w oparciu o poprawioną wersję rozszerzenia, wolną od wad, które wystąpiły w pierwszym anglojęzycznym wydaniu.

Premiera Zakazanej Alchemii planowana jest na III kwartał 2012.

 

DODATKI

Młoda, bystra studentka uniwersytetu Miscatonic zaginęła krótko po tym, jak zamieszkała się w otoczonym niesławą budynku w Arkham. Zrobiłą to, gdyż chciała analizować tam nadnaturalne zjawiska. Dziś, na kilka godzin przed wigilią święta Walpurgii, wyruszacie do walącego się Domu Wiedźmy aby rozwiązać zagadkę, która trawi Arkham od wielu pokoleń. Jednak czy jesteście przygotowani na spotkanie z koszmarem, który na was tam czeka?

Polowanie na Czarownicę to pierwszy minidodatek do Posiadłości Szaleństwa. Jego autorem jest Richard Launius (autor takich gier jak Horror w Arkham czy Znak Starszych Bogów). Polowanie na Czarownicę to pojedynczy scenariusz, w ramach którego gracze muszą wziąć udział w przerażającym wyścigu z czasem. Czy uda im się rozwikłać tajemnicę Domu Wiedźmy zanim Arkham zostanie na zawsze pochłonięte?


Dodatek Polowanie na Czarownicę zawiera:
•3 dwustronne arkusze pomocy
•2 karty akcji Strażnika tajemnic
•5 kart wydarzeń
•3 karty Celu
•37 katy wskazówek i przeszukiwania
•11 kart Zamków i przeszkód

Sugerowana cena detaliczna - 59,90 zł

UWAGA! To jest dodatek wydawany w systemie "Druk na Życzenie".

 

Dobrze rokująca profesorka zniknęła wraz z własnością uniwersytetu – tajemniczą starożytną srebrną tabliczką. W związku z tym zostaliście wynajęci, aby przeszukać jej dom w poszukiwaniu wskazówek, które dostarczą więcej informacji na temat jej działań… Musicie wykazać się przy tym ogromną dyskrecją i nikt nie może dowiedzieć się o waszym zadaniu.
Jakie mroczne tajemnice skrywa tabliczka? Dlaczego profesor Wolcott zerwała kontakt ze światem zewnętrznym? - To wy musicie odpowiedzieć na te pytania!

Srebrna Tabliczka to drugi minidodatek do Posiadłości Szaleństwa. Ta trzymająca w napięciu historia stawia przed graczami zadanie, jakim jest rozwiązanie koszmarnej tajemnicy, którą skrywa starożytny artefakt. Jednak równocześnie badacze będą musieli powstrzymać złowrogie siły powiązane z tajemniczym przedmiotem.


Dodatek Srebrna Tabliczka zawiera:
•3 dwustronne arkusze pomocy
•2 karty akcji Strażnika tajemnic
•5 kart wydarzeń
•3 karty celów
•około 50 kart Wskazówek, Przeszukiwania, Zamków oraz Przeszkód

Sugerowana cena detaliczna - 59,90 zł

UWAGA! To jest dodatek wydawany w systemie "Druk na Życzenie".

info od wydawnictwa Galakta