TWITTER BLOGGER  SKULLATOR       PLIKI COOKIES  KANAŁ YOU TUBE    KOSTNICA FACEBOOK

nasz serwis EOPINIER.PL

RECENZJE FILMOWERECENZJE KSIĄŻEKWSPOŁPRACAOPOWIADANIAPUBLICYSTYKANAPISZ DO NASPROSTO Z PIECAZŁOTY KOŚCIEJ
DYING LIGHT

DATA PREMIERY: 2015
WYDAWCA ŚWIATOWY: Warner Bros. Interactive Entertainment
WYDAWCA POLSKI: Techland
DEVELOPER: Techland
PEGI: 18+ (Tymczasowe)
RODZAJ: Survival Horror / First Person Action
PLATFORMY: PS4, XBOX ONE, PC
ILOŚC GRACZY: 1 – 4 (Co-Op Multiplayer)

29.10

Dying Light – ogłoszenie na temat wydań

Techland ogłosił dzisiaj, że Dying Light, gra z gatunku FPP zombie action survival, zostanie wydana na Xbox One, PlayStation 4 oraz PC. Tytuł ten nie ukaże się jednak na platformach Xbox 360 oraz PlayStation 3, które były wcześniej również brane pod uwagę. Przyczyna zmiany planu wydawniczego została wyjaśniona w otwartym liście do fanów:

Drodzy Gracze,
Jak już przypuszczalnie wiecie, kończymy teraz development Dying Light, jak dotychczas naszego największego i najambitniejszego projektu. Spędziliśmy ostatnie trzy lata upewniając się, że wszystkie składowe naszej produkcji sumują się na unikalną rozgrywkę nowej generacji.
Duża część tego next-genowego klimatu jest ściśle powiązana ze stroną technologiczną Dying Light. Przykładowo, na ekranie może być jednocześnie wyświetlanych do 200 000 obiektów. Dodając do tego wykorzystanie realistycznej, bazującej na fizyce technologii oświetlenia, wchodzimy na najwyższe technologiczne obroty. Te cechy, wraz kluczowymi elementami rozgrywki – takimi jak Natural Movement, rozbudowany system rozwoju bohatera i rozległy, otwarty świat – są nieodłączną częścią wrażeń z rozgrywki w Dying Light. Jednakże na połączenie ich wszystkich w jedno, płynne doświadczenie, pozwalają tylko najnowocześniejsze platformy sprzętowe.
Z tego powodu, po wewnętrznych testach doszliśmy do wniosku, że nie mamy wyboru i musimy zrezygnować z konsol poprzedniej generacji, wydając Dying Light wyłącznie na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Mówiąc prościej, starsze konsole nie mogły technologicznie udźwignąć naszej produkcji, pozostając jednocześnie w zgodzie z charakterem który nadaliśmy grze.
W celu zapewnienia zabawy z Dying Light na najwyższym poziomie, zdecydowaliśmy się na wydanie gry bez żadnych kompromisów na trzy najsilniejsze systemy dostępne obecnie na rynku. Dzięki temu zaznacie pełnych i najlepszych wrażeń z zabawy, niezależnie od platformy, na jakiej będziecie grać.
Mamy nadzieję, że rozumiecie trudną decyzję, jaką musieliśmy podjąć. Data premiery jest już blisko i nie możemy się już doczekać, by zaprezentować Wam Dying Light w najlepszej możliwej formie. Czekamy na Wasze wrażenia po tym, jak tylko wypuścimy grę w styczniu 2015.

Data wydania:
Dying Light na Xbox One, PlayStation 4 i PC pojawi się w 2015 roku, 27 stycznia w Ameryce Północnej i Południowej, 28 stycznia w Australii i Nowej Zelandii oraz 30 stycznia w Europie i Azji

01.10

Dying Light… na wodzie?
Dying Light to najważniejszy tytuł wydawnictwa Techland, niezwykle wyczekiwany na całym świecie. Tak szczególne tytuły zasługują na wyjątkowe akcje – z tego względu przygotowanocoś, czego jeszcze w branży gier nie było! Gra po raz pierwszy zostanie zaprezentowana na… ekranie wodnym! Wydawca zaprasza w sobotę 4 października o godzinie 20:30 na Pergolę przy Hali Stulecia we Wrocławiu. Odbędzie się tam niezwykłe widowisko, będące połączeniem muzyki, strumieni wodnych, światła, projekcji laserowych oraz animacji wyświetlanych na ekranie wodnym, którego zwieńczeniem będzie właśnie Dying Light.

10.08

Dying Light zapowiada swoją obecność na targach gamescom prezentując nowy materiał wideo z rozgrywki co-op
Tuż przed nadchodzącymi targami gamescom 2014, firma Techland zaprezentowała nowy trailer do gry Dying Light. Jest to jednoczesna zapowiedź nowego grywalnego dema gry, które zostanie zaprezentowane na targach. Już za kilka dni w Kolonii grę Dying Light będą mogli przetestować zarówno dziennikarze, jak i zwykli gracze. Entertainment Area na gamescom będzie otwarta od czwartku 14 sierpnia do niedzieli 17 sierpnia włącznie.
Nowy trailer podkreśla najważniejsze cechy rozgrywki Dying Light. Gra oferuje przede wszystkim rozległy oraz całkowicie otwarty świat, umożliwiając tym samym wykorzystanie stylu parkour w przemieszczaniu się po mapie. Gracze mogą używać swojego sprytu i kreatywności w walce, a także wyrażać swoją osobowość, kreując własną postać ocalałego. Wspólnie - nawet do 4 graczy - będzie mogło kooperować, by stawić czoło niebezpieczeństwom dnia, jak i nocy – dwóm różnym obliczom rozgrywki z Dying Light. Gracz z łowcy staje się zwierzyną.
Oficjalna premiera gry Dying Light nastąpi w lutym 2015 roku. Najnowsza produkcja Techlandu dostępna będzie na pięciu platformach, czyli komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360.

 

11.02

Najnowszy zwiastun gry Dying Light nie skupia się na zainfekowanych, ale na ocalałych – ludziach, którzy mieli wystarczająco dużo siły i szczęścia, aby przetrwać wybuch epidemii. Jednak najgorsze wcale nie jest za nimi. W kwarantannie każdy dzień i każda noc to walka o przetrwanie, a ludzka wytrzymałość ma przecież swoje granice.

Jak kwarantanna wpływa na jej mieszkańców? Czy zabijanie zombie pozostawia ślad w ich psychice? Jak długo są w stanie bronić swojego człowieczeństwa? Co się stanie, gdy w końcu zabraknie im sił?

 

 

 

 

 

 

17.12.2013

Dying Light pokazuje swą mroczną stronę na nowym filmie z rozgrywki

Techland razem z Warner Bros. Interactive Entertainment prezentują dziś nowy film z rozgrywki
z Dying Light. Materiał przedstawia tę ciemniejszą stronę rewolucyjnego cyklu dnia i nocy zaimplementowanego w grze, a także daje przedsmak różnorakich strategii przetrwania, jakich gracze będą mogli używać zależnie od pory dnia.

Powolni, apatyczni, widoczni nawet z daleka – zainfekowani tajemniczą zarazą mieszkańcy miasta
w trakcie dnia nie stanowią prawdziwego zagrożenia. Dobrze wyszkolony kurier – o ile jest pewien swoich umiejętności parkour i wystarczająco rozsądny, żeby nie wdawać się w walkę z liczniejszych przeciwnikiem – może bez większego trudu omijać grupki zainfekowanych lub po prostu uciec tam, gdzie go nie dosięgną. Jednak ten względnie bezpieczny stan rzeczy zostaje wywrócony do góry nogami po zachodzie słońca!

Nocą to gracz stoi na straconej pozycji. Kiedy brakuje światła dziennego, wyostrzają się zmysły zainfekowanych, a ich głód ludzkiego mięsa drastycznie wzrasta. Zaczynają biegać, skakać i wspinać się, więc nie ma już miejsca, gdzie gracz mógłby czuć się bezpieczny. Rośnie również ich siła fizyczna, co wyklucza bezpośrednią konfrontację. Na dodatek ci, którzy wcześniej bali się wychynąć na światło dzienne, teraz zalewają miasto wygłodzoną falą. Najgorsze jednak wciąż czai się
w mroku...

 

 

TECHLAND I WARNER BROS. INTERACTIVE ENTERTAINMENT
ŻYCZĄ GRACZOM ‘GOOD NIGHT, GOOD LUCK’ W
DYING LIGHT
Nadzieja gaśnie o zmierzchu,
gdy ocalali walczą o resztki człowieczeństwa

Premiera na konsole nowej i obecnej generacji oraz PC w 2014

WROCŁAW - 23 maja 2013 – Warner Bros. Interactive Entertainment i firma Techland ujawniły w dniu dzisiejszym Dying Light, grę action-survival horror z perspektywy pierwszej osoby, rządzoną przez złowieszczy cykl dnia i nocy, w rozległym, otwartym świecie. Tworzony przez Techland tytuł ukaże się w 2014 roku na Xbox One, all-in-one games and entertainment system od Microsoft, PlayStation®4, a także Xbox 360, PlayStation®3, oraz PC.

Za dnia gracze będą przemierzać rozległe miejskie obszary spustoszone przez straszliwą epidemię, poszukując zapasów i budując broń, która pozwoli im odeprzeć ataki zainfekowanych mieszkańców. Nocą łowca staje się zwierzyną, a zainfekowani stają się agresywniejsi i o wiele bardziej niebezpieczni. Najbardziej przerażający są drapieżcy, którzy ruszają na łowy dopiero po zmierzchu. Gracze muszą wykorzystać wszystkie środki i umiejętności, by za wszelką cenę dotrwać do świtu.
 

 

Dying Light to gra action survival horror z perspektywy pierwszej osoby, osadzona w rozległym i niebezpiecznym otwartym świecie. Za dnia gracze będą przemierzać rozległe miejskie obszary spustoszone przez straszliwą epidemię, poszukując zapasów i budując broń, która pozwoli im odeprzeć ataki zainfekowanych mieszkańców. Nocą łowca staje się zwierzyną, a zainfekowani stają się agresywniejsi i o wiele bardziej niebezpieczni. Najbardziej przerażający są drapieżcy, którzy ruszają na łowy dopiero po zmierzchu. Gracze muszą wykorzystać wszystkie środki i umiejętności, by za wszelką cenę dotrwać do świtu.
Good Night. Good Luck.
Cechy gry:
Przetrwaj noc – Podczas dnia gracze przemieszczają się swobodnie w poszukiwaniu zapasów i broni. Po zmierzchu świat zainfekowanego miasta przechodzi dramatyczną transformację. Gracz z łowcy staje się zwierzyną, zainfekowani przybierają na sile a z czeluści nocy wyłania się coś bardziej mrocznego czyhającego na swoją ofiarę.
Poruszanie się w stylu parkour – Obojętnie czy polujesz na swoją zdobycz czy uciekasz przed drapieżcami, Dying Light pozwala graczom na intuicyjne i łatwe poruszanie się po zainfekowanym obszarze. Skacz pomiędzy budynkami, wspinaj się po ścianach i dopadaj swoich wrogów z wysoka.
Witamy w kwarantannie – Dying Light roztacza przed graczem ogromny, otwarty świat, pochłonięty przez chaos i zniszczenie. Zróżnicowane środowisko gry, wiele klas przeciwników i desperacka walka o przetrwanie w świecie, w którym zainfekowani nie są jedynym zagrożeniem, a za znikome zasoby trzeba zabijać.
Brutalna walka wręcz i na odległość – Zbliż się do swoich wrogów i walcz używając różnorodnego uzbrojenia idealnego w zwarciu, jak noże, kije, siekiery, młoty bojowe i inne, jeszcze bardziej egzotyczne narzędzia zniszczenia. Wykorzystuj broń palną do eliminacji celów na odległość.
Wybierz swój styl gry – w Dying Light gracz wciela się w jedną z czterech postaci, którą może dowolnie dostosować i ulepszać tak, aby pasowała do wybranego przez niego stylu gry.
Stwórz własną broń – Po co używać zwykłego klucza francuskiego, skoro możesz owinąć go w drut kolczasty pod napięciem. W Dying Light gracze będą mogli tworzyć własne wersje uzbrojenia i konstruować coraz bardziej śmiercionośne narzędzia walki oraz specjalną amunicję.
Oszałamiająca grafika i innowacyjna rozgrywka – Dying Light jest pierwszą grą stworzoną na silniku Chrome Engine 6, najnowszym, przełomowym wcieleniu autorskiej technologii firmy Techland. Zbudowany od podstaw dla nowej generacji konsol i zaawansowanej grafiki DirectX 11 na PC, zapewnia nową jakość i niezrównaną wydajność.


“Cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Techland przy Dying Light, oryginalnym interaktywnym doznaniu na konsole nowej generacji” mówi Kevin Kebodeaux, Wiceprezes ds. Operacyjnych i Sprzedaży obu Ameryk, Warner Bros. Interactive Entertainment. „Partnerstwo z Techlandem pozwala nam połączyć ich odnoszącą sukcesy działalność developerską z unikalną ekspertyzą wydawniczą Warner Bros. Interactive Entertainment przy pracy nad tym tytułem.”

„Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i nocy.” mówi Paweł Marchewka, prezes firmy Techland. „Innowacyjne poruszanie się w stylu parkour pozwala graczom na nieskrępowaną eksplorację, a konstruowanie uzbrojenia dodaje głębi gatunkowi action survival.”

Najnowsze informacje o grze można znaleźć na oficjalnym profilu na Facebooku: http://www.Facebook.com/DyingLightGame 
Fanpage dla polskich graczy znajduje się pod adresem:
https://www.facebook.com/DyingLightPolska
Oficjalna polska strona gry znajduje się pod adresem:
www.dyinglight.pl



Informacje o Warner Bros. Interactive Entertainment

Warner Bros. Interactive Entertainment to oddział Warner Bros. Home Entertainment, Inc., który jest światowym wydawcą, producentem, licencjodawcą i dystrybutorem w branży rozrywki interaktywnej na obecnych i przyszłych platformach, w tym konsolach, urządzeniach mobilnych i komputerach PC. Działalność ta dotyczy zarówno produktów własnych, jak i należących do firm zewnętrznych.

O Techlandzie
Techland to niezależny developer, wydawca i dystrybutor gier konsolowych i komputerowych od 1991 roku. Autorska technologia Chrome Engine 6 jest jednym z najbardziej zaawansowanych silników na świecie, zbudowanym by wspierać nową generację konsol, a także sprzęt obecnej generacji oraz PC. Zatrudniając ponad 250 specjalistów w dwóch biurach developerskich w Polsce, Techland tworzy interaktywną rozrywkę najwyższej jakości dla graczy na całym świecie. Mając w portfolio takie serie, jak Dead Island i Call of Juarez, Techland pewnie i ambitnie spogląda w przyszłość. Obecnie firma pracuje nad kilkoma szeroko zakrojonymi projektami, w tym Dying Light, grą action survival nowej generacji we współpracy z Warner Bros. Interactive Entertainment.


 

08 V

LIST OTWARTY

Warszawa, 08.05.2014

Informacja prasowa

TECHLAND PRZEKŁADA DATĘ PREMIERY „DYING LIGHT”

Drodzy Gracze,

Zdajemy sobie sprawę, że już od dłuższego czasu oczekujecie oficjalnej daty premiery „Dying Light”.
Po długim namyśle zdecydowaliśmy, że gra ukaże się w lutym 2015 roku. Jako że oznacza to premierę kilka miesięcy później niż pierwotnie planowaliśmy, czujemy się zobowiązani wyjaśnić, co wpłynęło na tę ważną decyzję.

Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad „Dying Light”, postanowiliśmy, że naszym priorytetem będzie innowacja. Chcieliśmy dać Wam swobodę ruchu, jakiej jeszcze w grach z otwartym światem nie doświadczyliście.
Po miesiącach ciężkiej pracy jesteśmy tak blisko urzeczywistnienia naszej wizji, że nie wyobrażamy sobie, abyśmy mieli zatrzymać się krok przed metą.

Jesteśmy przekonani, że „Dying Light” wraz z naszym systemem Natural Movement zmieni Wasze oczekiwania wobec gatunku. Dlatego nie chcielibyśmy zmarnować tego potencjału wypuszczając grę przedwcześnie. Temu nastawieniu na jakość podporządkowujemy wszystkie nasze decyzje i mamy nadzieję, że Wy również podzielacie pogląd, iż jakość rozgrywki zawsze powinna stać na pierwszym miejscu.

Nowa data premiery pozwoli nam w pełni zrealizować naszą wizję innowacyjnej gry „open world”.
Nie będziemy zmuszeni pójść na ustępstwa na żadnej z pięciu platform, na których pracujemy. Dla Was oznacza zaś, że otrzymacie wyjątkową i dopracowaną grę, która z nawiązką wynagrodzi oczekiwanie.

Na koniec chcielibyśmy podziękować partnerom z Warner Bros. Interactive Entertainment, którzy w pełni poparli naszą decyzję. Praca w środowisku, w którym jakość jest powszechnie traktowana jako wartość nadrzędna, jest czystą przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że jest to jedyny sposób, aby tworzyć naprawdę wspaniałe gry.

Mamy dla Was jeszcze jedną wiadomość: już w przyszłym miesiącu podczas E3 2014 opowiemy Wam szerzej o ekscytujących rozwiązaniach, jakie zaoferuje „Dying Light”. Nie przegapcie tego!

Zespół „Dying Light”

„Dying Light”

Producent: Techland

Wydawca: Warner Bros. Interactive Entertainment

Platformy: PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360

Data wydania: luty 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DATA PREMIERY: 2015
WYDAWCA ŚWIATOWY: Warner Bros. Interactive Entertainment
WYDAWCA POLSKI: Techland
DEVELOPER: Techland
PEGI: 18+ (Tymczasowe)
RODZAJ: Survival Horror / First Person Action
PLATFORMY: Next Gen oraz PlayStation 3, Xbox 360, PC
ILOŚC GRACZY: 1 – 4 (Co-Op Multiplayer)

 

 

 

 

 

 

ZŁOTY KOŚCIEJ

 

MENU

INDEKSY SOCIAL MEDIA NOWOŚCI LINKI
LITERATURA INDEKS KSIĄŻEK FACEBOOK KONKURSY  
FILM INDEKS FILMÓW TWITTER KINO ZAPOWIEDZI PREMIERY  
KOMIKS INDEKS KOMIKSÓW BLOG KOSTNICA PROSTO Z PIECA PUKASPER.PL
GRY INDEKS GIER YOU TUBE KOSTNICA NOWOŚCI KSIĄŻKOWE EOPINIER.PL
SERIALE INDEKS FIGUREK SKULLATOR NAPISZ DO NAS WSZYSTKO DO BIURA
OPOWIADANIA INDEKS GALERII     DRUKARNIA
DVD i BLU RAY INDEKS OPOWIADAŃ KRWAWNIK    
PUBLICYSTYKA

INDEKS KOSTNICA TVd

WSPÓŁPRACA    
TEORIA INDEKS SERIALI REDAKCJA    
HOBBY INDEKS FRAGMENTÓW LINKI    
GALERIA INDEKS CYTATÓW ZŁOTY KOŚCIEJ    
AUDIOBOOKI        
   
AUDIOBOOKI