DATA PREMIERY: 2015
WYDAWCA ŚWIATOWY: Warner Bros. Interactive Entertainment
WYDAWCA POLSKI: Techland
DEVELOPER: Techland
PEGI: 18+ (Tymczasowe)
RODZAJ: Survival Horror / First Person Action
PLATFORMY: PS4, XBOX ONE, PC
ILOŚC GRACZY: 1 – 4 (Co-Op Multiplayer)
29.10
Dying Light – ogłoszenie na temat wydań
Techland ogłosił dzisiaj, że Dying Light, gra z gatunku FPP
zombie action survival, zostanie wydana na Xbox One,
PlayStation 4 oraz PC. Tytuł ten nie ukaże się jednak na
platformach Xbox 360 oraz PlayStation 3, które były
wcześniej również brane pod uwagę. Przyczyna zmiany planu
wydawniczego została wyjaśniona w otwartym liście do fanów:
Drodzy Gracze,
Jak już przypuszczalnie wiecie, kończymy teraz development
Dying Light, jak dotychczas naszego największego i
najambitniejszego projektu. Spędziliśmy ostatnie trzy lata
upewniając się, że wszystkie składowe naszej produkcji
sumują się na unikalną rozgrywkę nowej generacji.
Duża część tego next-genowego klimatu jest ściśle powiązana
ze stroną technologiczną Dying Light. Przykładowo, na
ekranie może być jednocześnie wyświetlanych do 200 000
obiektów. Dodając do tego wykorzystanie realistycznej,
bazującej na fizyce technologii oświetlenia, wchodzimy na
najwyższe technologiczne obroty. Te cechy, wraz kluczowymi
elementami rozgrywki – takimi jak Natural Movement,
rozbudowany system rozwoju bohatera i rozległy, otwarty
świat – są nieodłączną częścią wrażeń z rozgrywki w Dying
Light. Jednakże na połączenie ich wszystkich w jedno, płynne
doświadczenie, pozwalają tylko najnowocześniejsze platformy
sprzętowe.
Z tego powodu, po wewnętrznych testach doszliśmy do wniosku,
że nie mamy wyboru i musimy zrezygnować z konsol poprzedniej
generacji, wydając Dying Light wyłącznie na Xbox One,
PlayStation 4 i PC. Mówiąc prościej, starsze konsole nie
mogły technologicznie udźwignąć naszej produkcji, pozostając
jednocześnie w zgodzie z charakterem który nadaliśmy grze.
W celu zapewnienia zabawy z Dying Light na najwyższym
poziomie, zdecydowaliśmy się na wydanie gry bez żadnych
kompromisów na trzy najsilniejsze systemy dostępne obecnie
na rynku. Dzięki temu zaznacie pełnych i najlepszych wrażeń
z zabawy, niezależnie od platformy, na jakiej będziecie
grać.
Mamy nadzieję, że rozumiecie trudną decyzję, jaką musieliśmy
podjąć. Data premiery jest już blisko i nie możemy się już
doczekać, by zaprezentować Wam Dying Light w najlepszej
możliwej formie. Czekamy na Wasze wrażenia po tym, jak tylko
wypuścimy grę w styczniu 2015.
Data wydania:
Dying Light na Xbox One, PlayStation 4 i PC pojawi się w
2015 roku, 27 stycznia w Ameryce Północnej i Południowej, 28
stycznia w Australii i Nowej Zelandii oraz 30 stycznia w
Europie i Azji
Dying
Light zapowiada swoją obecność na targach gamescom
prezentując nowy materiał wideo z rozgrywki co-op
Tuż przed nadchodzącymi targami gamescom 2014, firma
Techland zaprezentowała nowy trailer do gry Dying Light.
Jest to jednoczesna zapowiedź nowego grywalnego dema gry,
które zostanie zaprezentowane na targach. Już za kilka dni w
Kolonii grę Dying Light będą mogli przetestować zarówno
dziennikarze, jak i zwykli gracze. Entertainment Area na
gamescom będzie otwarta od czwartku 14 sierpnia do niedzieli
17 sierpnia włącznie.
Nowy trailer podkreśla najważniejsze cechy rozgrywki Dying
Light. Gra oferuje przede wszystkim rozległy oraz całkowicie
otwarty świat, umożliwiając tym samym wykorzystanie stylu
parkour w przemieszczaniu się po mapie. Gracze mogą używać
swojego sprytu i kreatywności w walce, a także wyrażać swoją
osobowość, kreując własną postać ocalałego. Wspólnie - nawet
do 4 graczy - będzie mogło kooperować, by stawić czoło
niebezpieczeństwom dnia, jak i nocy – dwóm różnym obliczom
rozgrywki z Dying Light. Gracz z łowcy staje się zwierzyną.
Oficjalna premiera gry Dying Light nastąpi w lutym 2015
roku. Najnowsza produkcja Techlandu dostępna będzie na
pięciu platformach, czyli komputerach PC oraz konsolach
PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360.
11.02
Najnowszy
zwiastun gry Dying Light nie skupia się na zainfekowanych,
ale na ocalałych – ludziach, którzy mieli wystarczająco dużo
siły i szczęścia, aby przetrwać wybuch epidemii. Jednak
najgorsze wcale nie jest za nimi. W kwarantannie każdy dzień
i każda noc to walka o przetrwanie, a ludzka wytrzymałość ma
przecież swoje granice.
Jak
kwarantanna wpływa na jej mieszkańców? Czy zabijanie zombie
pozostawia ślad w ich psychice? Jak długo są w stanie bronić
swojego człowieczeństwa? Co się stanie, gdy w końcu
zabraknie im sił?
17.12.2013
Dying Light pokazuje swą mroczną stronę na nowym filmie z
rozgrywki
Techland razem z Warner Bros. Interactive Entertainment
prezentują dziś nowy film z rozgrywki
z Dying Light. Materiał przedstawia tę ciemniejszą stronę
rewolucyjnego cyklu dnia i nocy zaimplementowanego w grze, a
także daje przedsmak różnorakich strategii przetrwania,
jakich gracze będą mogli używać zależnie od pory dnia.
Powolni, apatyczni, widoczni nawet z daleka – zainfekowani
tajemniczą zarazą mieszkańcy miasta
w trakcie dnia nie stanowią prawdziwego zagrożenia. Dobrze
wyszkolony kurier – o ile jest pewien swoich umiejętności
parkour i wystarczająco rozsądny, żeby nie wdawać się w
walkę z liczniejszych przeciwnikiem – może bez większego
trudu omijać grupki zainfekowanych lub po prostu uciec tam,
gdzie go nie dosięgną. Jednak ten względnie bezpieczny stan
rzeczy zostaje wywrócony do góry nogami po zachodzie słońca!
Nocą to gracz stoi na straconej pozycji. Kiedy brakuje
światła dziennego, wyostrzają się zmysły zainfekowanych, a
ich głód ludzkiego mięsa drastycznie wzrasta. Zaczynają
biegać, skakać i wspinać się, więc nie ma już miejsca, gdzie
gracz mógłby czuć się bezpieczny. Rośnie również ich siła
fizyczna, co wyklucza bezpośrednią konfrontację. Na dodatek
ci, którzy wcześniej bali się wychynąć na światło dzienne,
teraz zalewają miasto wygłodzoną falą. Najgorsze jednak
wciąż czai się
w mroku...
TECHLAND I WARNER BROS.
INTERACTIVE ENTERTAINMENT
ŻYCZĄ GRACZOM ‘GOOD NIGHT, GOOD LUCK’ W
DYING LIGHT
Nadzieja gaśnie o zmierzchu,
gdy ocalali walczą o resztki człowieczeństwa
Premiera na konsole nowej i obecnej generacji oraz PC w 2014
WROCŁAW - 23 maja 2013 –
Warner Bros. Interactive Entertainment i firma Techland ujawniły w dniu
dzisiejszym Dying Light, grę action-survival horror z perspektywy pierwszej
osoby, rządzoną przez złowieszczy cykl dnia i nocy, w rozległym, otwartym
świecie. Tworzony przez Techland tytuł ukaże się w 2014 roku na Xbox One,
all-in-one games and entertainment system od Microsoft, PlayStation®4, a
także Xbox 360, PlayStation®3, oraz PC.
Za dnia gracze będą przemierzać rozległe miejskie obszary spustoszone przez
straszliwą epidemię, poszukując zapasów i budując broń, która pozwoli im
odeprzeć ataki zainfekowanych mieszkańców. Nocą łowca staje się zwierzyną, a
zainfekowani stają się agresywniejsi i o wiele bardziej niebezpieczni.
Najbardziej przerażający są drapieżcy, którzy ruszają na łowy dopiero po
zmierzchu. Gracze muszą wykorzystać wszystkie środki i umiejętności, by za
wszelką cenę dotrwać do świtu.
Dying Light to gra action survival horror z perspektywy pierwszej osoby,
osadzona w rozległym i niebezpiecznym otwartym świecie. Za dnia gracze będą
przemierzać rozległe miejskie obszary spustoszone przez straszliwą epidemię,
poszukując zapasów i budując broń, która pozwoli im odeprzeć ataki
zainfekowanych mieszkańców. Nocą łowca staje się zwierzyną, a zainfekowani
stają się agresywniejsi i o wiele bardziej niebezpieczni. Najbardziej
przerażający są drapieżcy, którzy ruszają na łowy dopiero po zmierzchu.
Gracze muszą wykorzystać wszystkie środki i umiejętności, by za wszelką cenę
dotrwać do świtu.
Good Night. Good Luck. Cechy gry: Przetrwaj noc
– Podczas dnia gracze przemieszczają się swobodnie w poszukiwaniu zapasów i
broni. Po zmierzchu świat zainfekowanego miasta przechodzi dramatyczną
transformację. Gracz z łowcy staje się zwierzyną, zainfekowani przybierają
na sile a z czeluści nocy wyłania się coś bardziej mrocznego czyhającego na
swoją ofiarę.
Poruszanie się w stylu parkour
– Obojętnie czy polujesz na swoją zdobycz czy uciekasz przed drapieżcami,
Dying Light pozwala graczom na intuicyjne i łatwe poruszanie się po
zainfekowanym obszarze. Skacz pomiędzy budynkami, wspinaj się po ścianach i
dopadaj swoich wrogów z wysoka.
Witamy w kwarantannie
– Dying Light roztacza przed graczem ogromny, otwarty świat, pochłonięty
przez chaos i zniszczenie. Zróżnicowane środowisko gry, wiele klas
przeciwników i desperacka walka o przetrwanie w świecie, w którym
zainfekowani nie są jedynym zagrożeniem, a za znikome zasoby trzeba zabijać.
Brutalna walka wręcz i na odległość
– Zbliż się do swoich wrogów i walcz używając różnorodnego uzbrojenia
idealnego w zwarciu, jak noże, kije, siekiery, młoty bojowe i inne, jeszcze
bardziej egzotyczne narzędzia zniszczenia. Wykorzystuj broń palną do
eliminacji celów na odległość.
Wybierz swój styl gry
– w Dying Light gracz wciela się w jedną z czterech postaci, którą może
dowolnie dostosować i ulepszać tak, aby pasowała do wybranego przez niego
stylu gry.
Stwórz własną broń
– Po co używać zwykłego klucza francuskiego, skoro możesz owinąć go w drut
kolczasty pod napięciem. W Dying Light gracze będą mogli tworzyć własne
wersje uzbrojenia i konstruować coraz bardziej śmiercionośne narzędzia walki
oraz specjalną amunicję.
Oszałamiająca grafika i innowacyjna rozgrywka
– Dying Light jest pierwszą grą stworzoną na silniku Chrome Engine 6,
najnowszym, przełomowym wcieleniu autorskiej technologii firmy Techland.
Zbudowany od podstaw dla nowej generacji konsol i zaawansowanej grafiki
DirectX 11 na PC, zapewnia nową jakość i niezrównaną wydajność.
“Cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Techland przy Dying Light,
oryginalnym interaktywnym doznaniu na konsole nowej generacji” mówi Kevin
Kebodeaux, Wiceprezes ds. Operacyjnych i Sprzedaży obu Ameryk, Warner Bros.
Interactive Entertainment. „Partnerstwo z Techlandem pozwala nam połączyć
ich odnoszącą sukcesy działalność developerską z unikalną ekspertyzą
wydawniczą Warner Bros. Interactive Entertainment przy pracy nad tym
tytułem.”
„Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę
dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i
nocy.” mówi Paweł Marchewka, prezes firmy Techland. „Innowacyjne poruszanie
się w stylu parkour pozwala graczom na nieskrępowaną eksplorację, a
konstruowanie uzbrojenia dodaje głębi gatunkowi action survival.”
Informacje o Warner Bros. Interactive Entertainment
Warner Bros. Interactive Entertainment to oddział Warner Bros. Home
Entertainment, Inc., który jest światowym wydawcą, producentem,
licencjodawcą i dystrybutorem w branży rozrywki interaktywnej na obecnych i
przyszłych platformach, w tym konsolach, urządzeniach mobilnych i
komputerach PC. Działalność ta dotyczy zarówno produktów własnych, jak i
należących do firm zewnętrznych.
O Techlandzie
Techland to niezależny developer, wydawca i dystrybutor gier konsolowych i
komputerowych od 1991 roku. Autorska technologia Chrome Engine 6 jest jednym
z najbardziej zaawansowanych silników na świecie, zbudowanym by wspierać
nową generację konsol, a także sprzęt obecnej generacji oraz PC.
Zatrudniając ponad 250 specjalistów w dwóch biurach developerskich w Polsce,
Techland tworzy interaktywną rozrywkę najwyższej jakości dla graczy na całym
świecie. Mając w portfolio takie serie, jak Dead Island i Call of Juarez,
Techland pewnie i ambitnie spogląda w przyszłość. Obecnie firma pracuje nad
kilkoma szeroko zakrojonymi projektami, w tym Dying Light, grą action
survival nowej generacji we współpracy z Warner Bros. Interactive
Entertainment.
08 V
LIST OTWARTY
Warszawa, 08.05.2014
Informacja prasowa
TECHLAND
PRZEKŁADA DATĘ PREMIERY „DYING LIGHT”
Drodzy Gracze,
Zdajemy sobie sprawę, że już od dłuższego
czasu oczekujecie oficjalnej daty premiery „Dying Light”.
Po długim namyśle zdecydowaliśmy, że gra ukaże się w lutym 2015 roku.
Jako że oznacza to premierę kilka miesięcy później niż pierwotnie
planowaliśmy, czujemy się zobowiązani wyjaśnić, co wpłynęło na tę ważną
decyzję.
Kiedy rozpoczynaliśmy prace nad „Dying
Light”, postanowiliśmy, że naszym priorytetem będzie innowacja.
Chcieliśmy dać Wam swobodę ruchu, jakiej jeszcze w grach z otwartym
światem nie doświadczyliście.
Po miesiącach ciężkiej pracy jesteśmy tak blisko urzeczywistnienia
naszej wizji, że nie wyobrażamy sobie, abyśmy mieli zatrzymać się krok
przed metą.
Jesteśmy przekonani, że „Dying Light” wraz
z naszym systemem Natural Movement zmieni Wasze oczekiwania wobec
gatunku. Dlatego nie chcielibyśmy zmarnować tego potencjału wypuszczając
grę przedwcześnie. Temu nastawieniu na jakość podporządkowujemy
wszystkie nasze decyzje i mamy nadzieję, że Wy również podzielacie
pogląd, iż jakość rozgrywki zawsze powinna stać na pierwszym miejscu.
Nowa data premiery pozwoli nam w pełni
zrealizować naszą wizję innowacyjnej gry „open world”.
Nie będziemy zmuszeni pójść na ustępstwa na żadnej z pięciu platform, na
których pracujemy. Dla Was oznacza zaś, że otrzymacie wyjątkową i
dopracowaną grę, która z nawiązką wynagrodzi oczekiwanie.
Na koniec chcielibyśmy podziękować
partnerom z Warner Bros. Interactive Entertainment, którzy w pełni
poparli naszą decyzję. Praca w środowisku, w którym jakość jest
powszechnie traktowana jako wartość nadrzędna, jest czystą
przyjemnością. Jesteśmy przekonani, że jest to jedyny sposób, aby
tworzyć naprawdę wspaniałe gry.
Mamy dla Was jeszcze jedną wiadomość: już
w przyszłym miesiącu podczas E3 2014 opowiemy Wam szerzej o
ekscytujących rozwiązaniach, jakie zaoferuje „Dying Light”. Nie
przegapcie tego!
Zespół „Dying Light”
„Dying Light”
Producent: Techland
Wydawca: Warner Bros.
Interactive Entertainment
Platformy: PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360
Data wydania: luty 2015
DATA PREMIERY: 2015
WYDAWCA ŚWIATOWY: Warner Bros. Interactive Entertainment
WYDAWCA POLSKI: Techland
DEVELOPER: Techland
PEGI: 18+ (Tymczasowe)
RODZAJ: Survival Horror / First Person Action
PLATFORMY: Next Gen oraz PlayStation 3, Xbox 360, PC
ILOŚC GRACZY: 1 – 4 (Co-Op Multiplayer)