|
|
|
ZOMBICIDE
gra planszowa
Genetyka! W imię stałego zwiększania wydajności,
ludzkość naginała zarówno rośliny, jak
i zwierzęta, do swoich własnych potrzeb. Te niecne
praktyki w końcu sprawiły, że nieodwracalnie ...
[dalej] |
ZOMBIAKI EDYCJA JUBILEUSZOWA
A
zatem zaczęło się. Miasto jest atakowane przez hordy
zombich. Zajmują kolejne dzielnice i kwartały ulic.
Porywają ludzi, zarażają ich i ogarniają władzą
kolejne części miasta. Pozostało ostatnie pięć
przecznic nim fala potworów dotrze do ostatniej…
[czytaj całość] |
|
Planszowe Archiwum X
19 III
IDW przygotowuje się do wydania zupełnie nowej gry
planszowej w oparciu o licencję The X-Files. Gra
planszowa skupi się głównie na materiale z trzech
pierwszych sezonów serialu. Jak narazie możemy
zobaczyc cover art na pudełku a premiera zapowiadana
jest na lipiec cena to 60 dolarów. |
19.02.2015
Powstanie film na poadstawie
przebojowej gry Osadnicy Catanu. Producentem filmu
jest Gail Katz ( Pawn Sacrifice , Perfect Storm ).
Gra Osadnicy z Catanu jest dostępna w ponad 30
językach i 50 krajach na całym świecie i sprzedano
ponad 22 milionów sztuk. |
|
Descent:
Wędrówki w mroku - już jest
NOWOŚĆ
WYBIERZ SIĘ NA EPICKĄ
WYPRAWĘ PRZECIWKO STAROŻYTNEMU ZŁU...
W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe
sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna
bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed
jego chciwymi łapskami. Nadszedł czas, aby zapuścić się w ciemności i
pokrzyżować plany mrocznego władcy zanim będzie za późno... Nowa edycja
gry Descent: Wędrówki w mroku rozwija pomysły zawarte w pierwszej
edycji, wprowadza nowy system epickich kampanii i przystępne zasady
dynamicznej, taktycznej walki. Bohaterowie będą musieli zdobyć moc i
doświadczenie podczas serii wciągających fabularnych przygód, aby
przygotować się na ostateczne starcie z przebiegłym mrocznym władcą.
Gracze mogą też rozegrać każdą ze znajdujących się tutaj przygód osobno.
Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja to epicka gra planszowa o
przemierzaniu podziemi dla 2-5 graczy. Waleczni bohaterowie,
niebezpieczne potwory, magiczne relikty i ekscytujące przygody – to
wszystko czeka na ciebie w świecie drugiej edycji Descenta: Wędrówek w
mroku. Descent: Wędrówki w mroku 2. Edycja zawiera 39 plastikowych
figurek, ponad 200 kart, niemal 50 kafelków planszy i wiele, wiele
więcej. To idealna brama do niekończących się przygód! |
|
NETRUNNER jeszcze w tym roku od Galakty
Jeszcze w tym roku, nakładem wydawnictwa GALAKTA
ukaże się polska edycja gry karcianej Android:
Netrunner.
Android: Netrunner to asymetryczna gra LCG dla dwóch
osób, osadzona w cyberpunkowym uniwersum Android. W
trakcie rozgrywki megakorporacje dysponującymi
niewyobrażalnymi zasobami ścierają się w walce z
runnerami. Korporacje zdobywają punkty przez
forsowanie swych agend, podczas gdy runnerzy starają
się przedrzeć przez systemy zabezpieczeń, którymi
spowite są korporacje, aby wykraść ich niezwykle
cenne dane.
Android: Netrunner jest oparta na wydanej w 1996
roku kolekcjonerskiej grze karcianej Netrunner,
której autorem jest Richard Garfield (uznawany za
ojca kolekcjonerskich gier karcianych). Mimo
niedostępności od lat gra nadal cieszy się wielką
popularnością, a w tym roku zostanie zaprezentowana
w zupełnie nowej odsłonie. |
|
Dziś
Kuźnia Gier oficjalnie odkryła pierwsze karty w
sprawie swojej
tegorocznej premiery Essen. Będzie to gra
zatytułowana "1984: Animal
Farm", stworzona przez zespół odpowiedzialny za
"Kingpina" i "Alcatraz"
- Krzysztofa Cywickiego, Rafał Cywickiego i
Krzysztofa Hanusza. Tytuł ma
już swój profil na BGG, który będzie systematycznie
aktualizowany przez
wydawnictwo, podobnie jak zapowiedziane wcześniej w
tym tygodniu
"Maximum Security".
http://boardgamegeek.com/boardgame/124958/1984-animal-farm
"Wszystkie Zwierzęta-Towarzysze uważają, że 1984 był
doskonałym rokiem na Folwarku Zwierzęcym -
przynajmniej tak donosi Ministerstwo Prawdy…"
"1984: Animal Farm" - nowy tytuł autorów "Alcatraz:
the Scapegoat" - przenosi nas do dystopijnej
rzeczywistości, gdzie zwierzęta obaliły swoich
ludzkich panów. Gdy zgasły ognie rewolucji,
rozpoczęła się polityczna gra o ustanowienie
jedynego słusznego totalitarnego reżimu. Gracze
wcielają się w zwierzęcych dyktatorów, którzy nie
cofną się przed niczym, by zdobyć absolutną władzę
nad globalnym Folwarkiem.
1984: Animal Farm to modularna gra negocjacyjna dla
3 do 5 graczy, oparta na koncepcji wymuszonej
współpracy. Z jednej strony graczy łączą tu wspólne
interesy z sąsiadami, z drugiej dzieli ich wyścig do
zwycięstwa. Mechanika gry nagradza skuteczną
strategię, zręczne negocjacje i udany blef.
Jednocześnie sprawia, że gracze muszą ciągle
formować ulotne sojusze ze swoimi wrogami oraz
patrzeć na ręce przyjaciołom. Wszystko to sprawia,
że każda tura gry obfituje w gorące rozmowy nad i
pod stołem, obietnice, układy i zdrady. Losowane
przed rozgrywką specjalne zdolności oraz warunki
punktacji gwarantują, że żadna rozgrywka nie będzie
taka sama.
"Pamiętajcie przyjaciele rewolucjoniści: Wszystkie
zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze
od innych!" |
|
STAR WARS X-WING - gra figurkowa
Jeszcze w tym roku nakładem wydawnictwa Galakta
ukaże się polska wersja X-Wing: Gry figurkowej.
Wsiądźcie za stery wysłużonych rebelianckich
X-Wingów i wyruszcie na misje, albo przejmijcie
kontrolę nad zwrotnymi myśliwcami TIE i korzystajcie
z przewagi liczebnej nad wrogiem. X-Wing: Gra
figurkowa to niezwykle dynamiczna gra, dzięki której
możecie pokierować ulubionymi statkami z galaktyki
Gwiezdnych Wojen. W trakcie rozgrywki w grę X-Wing
możecie odtworzyć emocje towarzyszące kosmicznym
bitwom, które można było dotychczas zobaczyć na
dużym, jak i małym ekranie. Możecie także stworzyć
własne scenariusze! Pamiętajcie jednak, że do
zwycięstwa potrzebne będą ogromna odwaga i niezwykłe
umiejętności.
Wszystkie te emocje będziecie będą wam towarzyszyć
już późnym latem, kiedy do sklepów nadlecą statki
znane z gwiezdnej sagi George’a Lucasa.
[czytaj całość] |
|
|
SERIALOWE GRY
PLANSZOWE
WALKING DEAD
gra planszowa
Przed
rozpoczęciem sezonu trzeciego Walking Dead serialu opartego na
kultowym komiksie. Producenci postanowili uraczyć wszystkich
dwoma grami jedna to gra video na konsole i kolejna, którą
widzicie na zdjęciu gra planszowa. W serwis Amazon dostepna za
29,99 dolarów.
Jak wiadomo nie
tylko Walking Dead doczekał się swojej planszowej wersji wiele
serialii ma takowe.
SERIALOWE GRY
PLANSZOWE zobacz |
|
ZAGŁADA
ATLANTYDY
Robotnicy uwijali się w dokach niczym mrówki, z okien wieży
Arystobanesa tak też zresztą wyglądali. Kadłuby statków
pokrywały mozaiki rusztowań, olbrzymie dźwigi przenosiły duże
elementy z barek, mniejsze wyładowywały powozy i zapełniały
ładownie. Z obszarów miejskich ciągnął się długi korowód
uciekinierów, szeroka, wielobarwna rzeka istnień. Filozof
wiedział, że nie wszystkim uda się uciec. Ta ewakuacja
przebiegała bez jakiegokolwiek planu, nie było żadnego
harmonogramu, żadnych manifestów ładunku, żadnej listy
pasażerów, nie przeprowadzono nawet publicznej loterii. Statki
ładowano już podczas budowy, a czasem zdarzało się, że kapitan o
wyjątkowo słabej woli opuszczał port, zanim konstrukcja jego
okrętu została ukończona. Czasem wyrzucano pasażerów, żeby
zrobić miejsce dla arystokratów i ich świt, [czytaj całość]
|
TERAZ
POLSKA
W
Indianapolis w USA rozpoczna się jeden z
najbardziej znanych konwentów na świecie - GenCon. W
tym roku będzie on
miał mocny polski akcent za sprawą dwóch premier
Kuźni Gier. Dwie gry
wydawnictwa ukażą się tam nakładem zagranicznych
wydawców jako
licencjonowane produkty. Są to:
- Alcatraz: The Scapegoat w angielsko-francuskiej
wersji językowej,
którą wyda znana na planszówkowym rynku firma Z-Man
Games (w dorobku
mają m.in. Agricolę, Ora & Labora, czy Dungeon
Petz).- Wolsung: Steam Pulp Fantasy - anglojęzyczna edycja
podręcznika do
najdłużej oczekiwanego polskiego systemu RPG, która
ukaże się nakładem
Studio 2 Publishing, amerykańskiego dystrybutora
podręczników z linii
Savage Worlds i nie tylko. |
TE
ŚCIANY PRZESIĄKNIĘTE SĄ ZŁEM.
W posiadłościach, kryptach, szkołach, klasztorach i opuszczonych
ruderach wokół Arkham w stanie Massachusetts czają się
przerażające potwory i widmowe byty. Niektóre tkają mroczne
spiski, inne czekają na nieostrożne ofiary, które mogłyby pożreć
albo wpędzić w szaleństwo. Na barkach garstki odważnych badaczy
spoczywa zwiedzenie tych przeklętych miejsc i odkrycie prawd o
mieszkających w nich koszmarach.
Posiadłość Szaleństwa to makabryczna gra o przerażeniu,
obłąkaniu i tajemnicy. Każda rozgrywka otwiera przed graczami
historię, która wskazuje im unikalną planszę wraz z kilkoma
opcjami rozwoju akcji. Opcje te wpływają na potwory, które
przyjdzie spotkać badaczom, wskazówki, które będą odnajdywać
oraz zakończenie, którego będą świadkami w tej ociekającej
klimatem grozy opowieści. Jeden z graczy wciela się w rolę
Strażnika Tajemnic, kontrolującego potwory i inne podstępne
moce. Pozostali gracze wcielają się w role poszukiwaczy.
[czytaj całość] |
|
Koniec
jest bliski!
Mamy
rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się
wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi
wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co
gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się
istota o niezgłębionej mocy.
Naprzeciw tych przerażających potworów staje grupa Badaczy,
zdeterminowana odeprzeć falę mrocznych sił wszechświata. Jeśli
chcą mieć chociaż cień szansy na sukces, będą musieli zgłębić
tajemnice Mitów i wykorzystać wszystkie swoje umiejętności,
zaklęcia i broń.
Horror w Arkham to przygodowa gra planszowa inspirowana prozą
mistrza grozy H.P.Lovecrafta, przeznaczoną dla 1-8 graczy i
rozgrywana w przeciągu 2-4 godzin.
|
Młoda, bystra
studentka uniwersytetu Miscatonic zaginęła krótko po tym, jak
zamieszkała się w otoczonym niesławą budynku w Arkham. Zrobiłą
to, gdyż chciała analizować tam nadnaturalne zjawiska. Dziś, na
kilka godzin przed wigilią święta Walpurgii, wyruszacie do
walącego się Domu Wiedźmy aby rozwiązać zagadkę, która trawi
Arkham od wielu pokoleń. Jednak czy jesteście przygotowani na
spotkanie z koszmarem, który na was tam czeka?
|
Klątwa
Czarnego Faraona
DODATEK
W
Arkham zaczyna wiać przedziwny wiatr. Po ulicach włóczą się
tajemniczy nieznajomi, a podczas podejrzanych transakcji
egzotyczne artefakty zmieniają właścicieli. Do miasta przybyła
muzealna wystawa reliktów i ksiąg ze starożytnego Egiptu, a wraz
z nią niebezpieczni kultyści, nadprzyrodzone zjawiska i dobrze
znana groźba przebudzenia się Przedwiecznego z letargu. Ponownie
tylko Badacze, dzięki szczęściu, wiedzy i odwadze, będą mogli
powstrzymać ten straszliwy bieg wydarzeń.
KLĄTWA CZARNEGO FARAONA to rozszerzenie gry planszowej HORROR W
ARKHAM. Wewnątrz znajduje się 90 nowych kart Przedwiecznych i 76
nowych kart Badaczy, w tym nowi Sprzymierzeńcy, nowe Zaklęcia,
talia Przedmiotów muzealnych i wiele innych! Gracze będą mogli
położyć nacisk na nowe karty grając w wariant Objazdowej Wystawy
lub bezproblemowo połączyć je ze starymi taliami i rozegrać
normalną grę HORROR W ARKHAM, wykorzystując wariant Stałej
Wystawy.
|
Polowanie na Czarownicę to pierwszy minidodatek do Posiadłości
Szaleństwa. Jego autorem jest Richard Launius (autor takich gier
jak Horror w Arkham czy Znak Starszych Bogów). Polowanie na
Czarownicę to pojedynczy scenariusz, w ramach którego gracze
muszą wziąć udział w przerażającym wyścigu z czasem. Czy uda im
się rozwikłać tajemnicę Domu Wiedźmy zanim Arkham zostanie na
zawsze pochłonięte?
Dodatek Polowanie na Czarownicę zawiera:
•3 dwustronne arkusze pomocy
•2 karty akcji Strażnika tajemnic
•5 kart wydarzeń
•3 karty Celu
•37 katy wskazówek i przeszukiwania
•11 kart Zamków i przeszkód |
Dracula
Och,
Najdroższy, jakże dobrze znasz okrucieństwo i moc naszego wroga
– ty, najlepiej ze wszystkich.
– Mina Harker do Jonathana Harkera, 1898
Prawie od roku ty i twoi towarzysze podążacie za swoją zwierzyną
od miasta do miasta, przez cały kontynent, niemal wszędzie
znajdując oznaki zła. Zmierzyłeś się już z wieloma koszmarnymi
pułapkami, które za sobą pozostawił: wilkami, złodziejami,
dziwnymi chmarami nietoperzy, plagami i jeszcze innymi, gorszymi
rzeczami! Ale Dracula zawsze ci się wymykał… do tej pory.
Widzisz jego czarny powóz w oddali, na poboczu drogi, ale słońce
szybko znika za horyzontem. Jeśli się nie pospieszysz, jeśli
zapadnie zmrok, on znów może ci się wyślizgnąć…
DRACULA to nowe wydanie klasycznej gry planszowej Games
Workshop, osadzonej w 1898 roku, osiem lat po wydarzeniach
opisanych w książce Brama Stokera „Dracula”. Jeden z graczy
wciela się w rolę Draculi i porusza się po planszy w sekrecie,
zaś inni gracze zostają Łowcami, którzy próbują
raz na zawsze położyć kres rządom ciemności!
Rozgrywka trwa od dwóch do trzech godzin.
Zawartość pudełka:
1 instrukcja • 1 plansza • 5 plastikowych figurek • 1 karta
Draculi • 1 mała mapka Draculi • 4 karty Łowców • 2 biała kość
Łowców • 1 czarna kość Draculi • 1 czerwona kość pociągu • 75
kart Wydarzeń 70 kart Miejsc Draculi • 40 kart Przedmiotów • 5
kart pomocy • 12 kart Taktyki Łowców • 8 kart Taktyki Draculi •
5 kart Taktyki Agentów • 5 kart Mocy Draculi • 45 żetonów
spotkań • 15 żetonów Krwi • 4 znaczniki Życia • 4 żetony
Ugryzień • 3 znaczniki Świętej Hostii • 1 znacznik Poświęconej
Ziemi • 3 znaczniki Kontynuacji • 2 znaczniki Czasu • 1 znacznik
Przeszkody • 1 znacznik Wampirów • 1 znacznik Determinacji • 1
znacznik Dnia/Nocy |
|
|